Obserwowanie środowiska przyrodniczego; zwracanie uwagi na dominującą kolorystykę, zmiany jakie zachodzą w przyrodzie;zachęcanie do obserwowania ptaków;
Doskonalenie poprawności gramatycznej wypowiedzi, wzbogacanie słownictwa, zachęcanie do dłuższych wypowiedzi;
wdrażanie do estetycznego wykonania pracy
doskonalenie koordynacji wzrokowo – ruchowej
zachęcanie do przestrzegania zasad bezpieczeństwa zabaw na dworze
rozwijanie kompetencji matematycznych dotyczących porównywana objętości
zapoznanie się z zasadami zabawy „Morze, brzeg, plaża”
rozwijanie umiejętności dokonywania analizy i syntezy słuchowej wyrazów
zachęcenie do zabaw z rówieśnikami i dzielenia się zabawkami ;
Czy ktoś widział dinozaura? Wie jak on wygląda? Czy jest miły jak króliczek? Czy groźnie spogląda? Czy się lubi bawić z dziećmi w berka, w chowanego? Może myśli, żeby zostać dzisiaj twym kolegą?